1 Mars

JAG HAR HAFT AS KUL IDAG :D :D japp hade först glömt bort hur man åkte men det kom jag ihåg någolunda bra sen! åkte i stort sätt hela dagen, fast nu har jag blåmärken på benen efter pjäxorna, inte så kul :( ramlade bara tre gånger är riktigt stolt! ;d första gången var lite med meningen för jag trodde jag kört fel och körde mot ett gupp, så jag kunde inte stanna så jag la mig ner och då körde jag över en avhuggen stamm som stack upp med höften, inte så skönt:( andra gången så tappa ena skidan fäste så den åkte in i den andra, skadade mig inte då som tur va, sen bestämde jag mig för att köra den brantaste backen och det gick redigt bra fast tredje gången jag åkte fick jag för hög fart, typ körde störtlopp ner, vet inte riktigt vad som hände men jag hamnade på rygg och gled ner med huvudet först, så jag måste voltat eller ngt :o haha tappa nästan andan och slog i bakhuvudet, tur att man har hjälm säger jag bara :D haha aja lurade även upp Ella p och Malin upp i svårare backar och malin råkade glömma bort hur man bromsa så hon åkte in i ett träd, haha såg as läskigt ut fast när man tänker på det nu så såg det jäkligt kul ut :D haha
när jag kom hem idag somnade jag på sängen och sen har jag badat, har inte gjort så mycket mer och i morgon blire vanlig skola igen men men hoppas att alla har haft lika kul som jag idag :D vi höörs

bilder kanske kommer när jag orkat få dom av malin hähä (:



kolla vad som kom  på posten till min kamera :D


( en fjärrkontroll så att man kan stå långt ifrån och ta kort, man trycker bara på knappen :))


Här är lite bilder från förra veckan, lite random men :D


super sune! (;
             









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0