22 Mars

yeah strömavbrott (Y) haha nej men vi hade det här i Gamleby för inte sålänge sen, skit mysigt är det! fast det finns seriöst inget att göra :(
skolan va rätt chill, satt ute på engelskan i solen, ASA NICE OM NÅGOT HÄHÄ sen blev det typ vanligt skoldag, finns inget speciellt att säga om det egentligen. efter skolan drog jag ner till stan med Emmy och käka på pai tahi, tog me oss maten och satte oss vid hamnen i den härliga solen, mumsigt vare! :D sedan blev det stan, hitta ett linne för 30kr så fyndade lite (: ahha  sen blev det teater, håller på o planera till nästa grej, kommer nog bli kuligt! ;d
sen blev det hem och där möts man av strömavbrott när man sitter på toan, haha det blev as mörkt :O haha min tur som vanligt (Y)
nu sitter jag och chillar lite vid datorn och ska rätta min läslogg så den blir bättre hähä
aja vi hörs ;d



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0