18 Maj

igår hade ja en chill dag först med Ella sen gick ja på föreställning med Lisssssaa ;d efter det mötte jag Ella igen, vi gjorde inte så mycket snacka lite o sen åkte vi till Willys, vid halv 10 blev det att åka med bussen.
Idag hade ja sovmorgon till 8 haha (Y)sen vid halv tio kom jag till västervik o där mötte ja Emmy, Malin o Emma. vi cyklade ut till Gränsö där vi skulle ha orienteringstävling, det käntes som om man var ute i skogen i en evighet men ja sprang upp o ner för alla berg och igenom skogen hela tiden typ haha det tog bara 36 min, rätt glad :D

 hähä sen blev det att dra ut med lite folk från klassen o bada på skanvik, årets första dopp, rätt kallt om ja får säga det själv haha ;d hittade två fästingar :( hatar dom är typ rädd att få borelia o massa så ah men emma tog bort dom åt mig (Y):D sen hem o chilla o käka lite o sen gjorde ja Emma sällskap medans hon solade, lyckades även somna där hähä sen hem o duscha o lite, då märkte ja en tredje fästing som satt precis på troslinjen, haha otur man kan ha!!!!!!! så emma hjälpte mig bort med den också haha snart ska vi käka tacos o lite så får vi se vad vi hittar på ikväll, aja vi hörs :D



inte min bild men här är en del av skanvik bara för att ha en bild haha! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0