29 Maj

hej hej :D idag tog jag mig lite sovmorgon och har slöat mig genom dagen, har pluggat lite grann, är iallfall färdig nu helt med plugget (; o sen käkat lite mat och  även kollat på pirates of the caribbean 2 och 3 för ska på bio i morrn så var tvungen hähä :D sen runt 8 tog jag mig en låång powerwalk promenad i Gamleby, det va lite segt och gå själv men men så äre ibland ;D sen även duschat o lite så, nu näär som så blire o krya ner i sängen o sova, för det är ju trotsallt skola i morrn :( aja vi hörs ;d

Morsdag idag, hoppas min mamma haft det bra o att hon vet att jag äskar henne något otroligt! ;d i morgon fyller hon år så ska passa på att köpa något fint o kanske hitta på något roligt till henne <3

Bilden är från i Fredags när ja o Emma hade lite mys med film ;d


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0