30 Maj (grattis till mammsen hähä :D)

VILKET HÄRLIGT VÄDER TILL ATT BÖRJA MED :D:D:D:D
jag var lite skeptisk i morse men ja tog på mig lite svalare kläder och värmen kom, kollade nyss o då vare 32 grader i solen :O är inte det lite sjukt eller :s
aja skolan gick rätt snabbt och när vi slutat drog jag o Emma till min mormor o käka o sen ner till stan för att handla paket åt mammsen, köpte mig även ett par nya brillor för mina andra har gått sönder :(
efter stan drog vi och käka lite på åhmans ja tog en glass, o det var gött :D sen drog jag hem till mig o Emma till sig. så då kom Malin förbi o vi har stekt lite i solen och käkat smörgåstårta mumsigt :D käkat rätt mycket idag känner jag haha men mat är alltid gött :D ikväll blire o gå på bio med Rasmus, Malin kanske skulle med vi får se hur det blir :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0