INGEN TANDSTÄLLNING LÄNGRE :D:D

tjenare! :D idag har det varit en toppen dag ;) började dagen med att ta bort min tandställning o det blev väldigt obehagligt utan  men det blir nog skönt i längden! skolan gick rätt snabbt idag och efter skolan så drog jag hem och käkade tillsammans med Emma, ungefär en timma senare drog jag ner till mejeriet för lite möte o sånt. sen blev jag hämtad av Emma o hennes mamma :) körde förbi netto för emma skulle köpa grejer tills i morgon för har nämligen nationella i matte då, inte najs alls :( så när vi kom hem igen så gick vi igenom lite matte o sen drog Emma hem, o snart ska jag cykla till bussen inte det kalla vädret :( aja vi hörs väl i morgon ;d



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0