3 November

Man märker när jag är hemma o gör ingenting o när ja inte är hemma eller har massor för mig, haha för bloggen uppdateras efter de, jaja bättre de än inget :))

plugget har väl gått sådär, kom på att jag har en vecka till på mig så varför göra allt idag? ;) vet att jag borde men ja orkar bara inte plugga när de e lov! haha kanske gör lite till sen sånt som märks :)) ikväll har jag tagit mig ett bad me inpackning eftersom mitt hår blev rätt förstört efter tuperingen i måndags, men de känns mer vanligt nu iallfall hade även inpackningssak i ansiktet för ja hitta en i min byrå haha sicken tur man har ibland ;) mina syrror mamma o min syrras kille åt flygande jacob de satt inte fel i magen kan ja lova sen har jag bara kollat på avsnitt av entourage, måste ta en egen chillkväll ibland, nu håller jag på o laddar ner nyckeln till frihet o medans ja väntar ska jag ta tag i rummet o städa upp lite där så vi hörs väl i morrn antar ja ;d



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0