3 November

Höstlovet började redan i Fredags förra veckan och idag är det torsdag, veckan går för snabbt enligt mig! o ja är nog inte ensam om o tycka de heller haha den kanske går för snabbt för att jag har för kul, va vet ja ;D

höstlovet började med en fest hos Alice där man träffade mycket roligt folk o både bra o dåliga saker hände, men ändå en riktigt bra start på lovet! på Lördagen blev det en extremt chill dag men mac donalds käk o träffa kompisar o kvällen slutade me film kväll hemma hos Alice, söndagen blev det teater o jobb samma sak på måndagen, fast på kvällen vare dags för Halloween fest som jag och 7 tjejer till anordnat, själv hade jag kul lite fram o tillbaka men förövrigt tror ja att de flesta hade riktigt kul! :D tisdagen blev det att städa efter festen och även umgås med kompisar, igår vare onsdag och då blev det att ha filmkväll me ett tjejokillgäng, o vi va ju inte några i conors lilla rum heller, jag räkna till 14 då några även dragit, haha kvällen var riktigt chill!
idag  blev det att jobba på mejjan från kl 12-16 o där fick jag sällskap av Ella ;d efter de blev det att äta hos mormor o morfar och prata me dom, alltid lika trevligt o träffa dom! fick även veta att kusinerna från Göteborg kommer i morrn så ska väl hälsa lite på dom innan ja hittar på ngt annat ;d

det va min höstlovs vecka änsålänge, har hunnit med riktigt mycke om ja säger så! nu ska jag skriva lite på min bokredovisning på både svenska o Engelska o sedan blire o lägga sig i badet och försöka få bort att fakeblod som ännu inte försvunnit!

men vi hörs! :D

  
  
gick även på stan med Emma o Elin igår och detta blev nytt i garderoben, hitta även en ny vinterjacka som
ska få följa me hem i morgon troligtvis! :d



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0