13 November

Igår blev det att va med Oscar på förmiddagen och sen lite senare drog jag hem för att fixa mig för att sedan dra ner till stan och käka på Morella just för att fira Emma som fyllt 16! grattis igen din lillskit haha
efter morella drog vi hem till Emma och kollade på film och tjockade oss med chips och dipp, möms!
mot kvällen/natten drog alla till olika ställen, själv drog jag till Frida där Alice, Liam, Disa, Jocke, Pontus och Oscar var, blev att se film och ha allmänt mys och trevligt :d

idag har jag bara vatt i simhallen typ, käkat en god omellet också, ist för pizza, känner mig duktig (Y) dock ångrar jag de lite nu men hahah jaja :D

i morrn blire o gå  i skolan som vanligt, ska även träna och käka på morella igen, efter skolan blire o käka hos mormor och morfar och efter det jobba på mejjan, får  väl se vad jag hinner med mer och göra ;) hähä aja vi hörs :D










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0