2 Oktober barre

Fredag:
jag har inte suttit vid datorn på evigheter känns det som :o i fredags tänkte jag blogga, nää då hann ja inte det för var tvungen och dra till Lisa för hon skulle fixa mitt hår för klockan sex skulle vi va på gusto och träffa lite andra tjejer för att fira Elin, god mat och mycket snack, trevligt kväll vare iallafall ;d sen mötte jag Emma och Becca, vi satte oss på mc donalds och chilla o där blev det mycket snack och även lite daamp, haha Ella och Malin kom förbi en sväng oxå, men sen försvann dom, ingen aning om vart ;o så kvällen blev inte riktigt som tänkt haha så jag drog hem och sov











BOOORTAAAA, eller va säger ni emma o becca ;) hahhaha


Lördag:

tänkte blogga här med faktiskt men då hann jag inte, för på morgonen blev det att vara på mejeriet och sälja kakor och sådant, för de va musik café och loppis där och lite sådant, måste ju samla in pengar för o kunna åka ngn stans höhö aja
sen blev det att åka hem packa och sen kom sofie och hämta mig så åkte vi till pappa och där hade jag ingen data, så det blev inte riktigt av, i Gamleby blev det att fira pappa för han hade 50-års kalas så det var mycket folk och mat o väldigt trevligt, sen runt halv nio trorja det va så åkte jag in till stan o väl där träffa ja emmy o lite andra människor, blev även en sväng ner till stan o träffa annat folk o sen hem o soova, mycket najs men vääääldig lång kväll! haha





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0