23 Oktober

igår va jag ju på föreställning tillsammans med mormor o morfar, även att det bara va massa gamlingar så vare rätt kul ändå! haha sen efter så drog jag till phille där det skulle va klassfest men det blev typ en vanlig fest så ah, där blev det inte o va alltför länge innan jag drog hem o la mig

idag har jag haft teater nu på morgonen, även övningskört träffat Ella o Emma en jätte snabbis, chillat o vatt en vända i Gamleby för att hämta mina saker, just nu har jag packat upp alla mina saker o småstädat lite o efter jag bloggat ska jag kolla på ett avsnitt av entourage o sedan sova :)

i morrn efter skolan blire stan me Mallan o även jobba på mejjan, så får se om ja hinner me bloggen! :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0