7 oktober

idag är en sånhär dag som ja bara är hur opepp som helst på! jag har bara lust o stanna inne lägga mig i sängen under täcket o se film, men tyvärr så blire o jobba på klubb mejeriet, eller inte tyvärr kanske men orkar inte me en massa folk idag, så ja hoppas faktiskt på en lugn kväll.

skolan gick väääldigt snabbt idag och nu har jag suttit hemma o inte gjort så mycket, jag ska göra mig iordning och åka ner till stan där jag ska möta Sofie, för vi ska nämligen ut o käka ngt gott som lite lunch, ska bli riktigt mysigt och det ser jag fram emot! ska även träffa Ella och hennes kille August, riktigt kul för har inte träffat Ella på ett tag nu, men men nu ska ja inte skriva mer vi hörs när vi råkas!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0