16 oktober

Fredagen blev riktigt lyckad måste jag säga! hemma hos mig vare riktigt mysigt och jag hade riktigt riktigt kul! när vi kom ner till stan vart det lite utspritt och ah de slutade lite snett för några men jag kom fram till stat där kvällen skulle fortsätta, dand blev det mycke av och träffa folk lika så, kom hem straxt efter halv tre o somnade nästan direkt ;d

på lördagen blev det att duscha o städa lite efter fredagen och sedan dra till Emma där vi sedan drog till stat för att det skulle va fotogrej där, det blev att bli sminkad och fotad, tyvärr va bilderna lite för dyra för mig men de va ändå en rolig grej ;d efter det blev det att ta lite kort med Emma och sen mc donalds där ella o malin va oxå, kvällen slutade me en tacokväll hemma hos min syster tillsasmmans me min andra syster och mamma, kom hem runt tio och gick o la mig nästan direkt haha

idag vaknade jag upp o kan knappt gå, har sån träningsvärk sen i fredags men ja gör ett försök haha idag har jag pluggat och ska snart ta tag i städning och packning, även käka och sen blire simhallen för lite jobb, efter det bär det av till Gamleby :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0