23 September

ojoj vilken vecka, har typ inte vatt hemma ngt alls! jag har bara farikt runt överallt o haft massvis med saker för mig, så är mitt liv! haha df har jag bloggat lite dåligt nu på sista tiden, men det ska bli bättre nu när denna stressiga vecka är över hääh o snart ska jag tillbaka till skolan för skofoto, längtar ju inte precis :( aja sen mot kvällen blire o käka me emma åka förbi mormor o hämta lite saker till kvällen, för ikväll blire samhällsfest o då jävlar ska ja ha kul! :D vi får se hur kvällen slutar men det e sånt som märks, hörs en gång till idag o om inte så hörs vi i morrn! :D

hahahaha ja kollade igenom lite bilder som ja har på min systers data, hittade den här bla annat! shiit haha

hahahahha

HAHAH DÖDA MIG :D

 

 

fett fina bilder måsta ja ju säga ;d



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0