25 September

måste bara säga det att samhällsfesten var bara hur grymmm som helst! man dansa, snacka o drack, väldigt socialt måste jag säga :D drog dock hem lite tidigare för att träffa lite annat folk.
den kvällen/natten va skööjig
men lördagen var inte lika kul haha helt slut och träningsverk efter all dans, men men det blev att åka en sväng till Gamleby o käka o packa o lite så, sen till stan o hjälpa min syster att packa upp lite saker till sin nya lägenhet.
så snart åker alla håriga djur iväg!! så snart kan Ella vara hos mig utan problem hihi aja nu ska jag kolla på ett avsnitt av entourage o sen blire att göra sig iordning för att sedan åka o jobba med simskolan ;d aja hare göttigt alla :D

En lite random bild från när ja o lisa bakade negerbollar ;d


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0