4 Septemeber

Gårdagen blev riktigt mysig! vi möttes på Morella där det även blev att äta mycket god mat! sedan blev det efterrätt på Mc Donalds haha även en en åktur i en raggarbil, jag skojar inte det var den skönaste bil jag åkt i! haha sen blev det bio, jag saknar dig hette den, filmen var föööööööör bra och föööööööör sorolig men helt klart sevärd!!! sen blev det att dra sig hemmåt. riktigt mysig kväll, tack brudar för kvällen! :D

idag blire ingen vila! morgon hittills har bestått av plugg, så nu är jag äntligen klar! sen ska jag packa för ska till pappa ikväll :) o vid kvart över två blire och åka till simhallen och jobba lite med simgrupperna!
så ser mig dag ut, vi kanske hörs något mer när jag har fått bilderna från igårkväll :D


en mobil bild från Emmy's facebook hähä


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0