7 September

hej däääääär :D
dagen har bjudit mig på en låååååååång skoldag där ja lyckats somna till på varje lektion, SKÄRPNING nu lisa! jo ja ska försöka, måste ju engagera mig lite, har kanske kommit på ett sätt men aja sånt som märks hähä nog om de. efter skolan blev det att dra o träna lite, skapligt skönt som vanligt! sen mötte jag Anida och Lisa som gjorde mig sällskap ner till stan, införskaffade mig också ett par behövliga byxor hähä sen blev det möte på mejjan och där efter mc donalds med Ramus och julia, blev inte alltför länge där utan cyklade hem till Emma där jag är nu och har duschat och ska straxt käka lite mat o plugga lite smått, därefter säääääääääängen!



Söööötisar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0