7 September

JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TRÖTT :( jag har gått upp tidigt hållt igång hela dagarna och sen gått o lagt för mig för sent, kanske får skylla mig själv lite men ändå, kan ju knappt hålla mig vaken på lektionerna, nu höll jag nyss på att somna så tog mig en dator och gjorde ngt annat en stund, har egentligen historia nu men har kommit en bit så ja hinner blogga lite. idag blir det  att träna efter skolan sen dra mig till mejeriet på möte och efter det hem till Emma där jag även ska sova inatt, kommer nog bli riktigt najs ;d

aja ska försöka hinna me o blogga lite mer, men har så himla mycket o göra o ja prioterar det viktigaste först ;d hähä



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0