10 September

Fredagen var helt underbar! dagen började med en lektion, Engelska då vi hade ett läx-prov, det va väl kanske inte så underbart men haha sen blev det att dra till öb o köpa en sak till Israa och sen till actic och flytta träningstid som jag kom på att jag kanske måste göra igen haha aja får se hur det blir med det! sen blev det att åka till Gamleby och där skulle jag pluggat oså egentligen men jag somnade haha sen kom linn och då åkte jag hem med henne, väl hemma hos mamma så blev det att fixa sig dra till lisa och fixa sig klart och sen ner till stan där vi mötte massa mer brudar som va så uppklädda och fina så! väl där käkade vi på morella just för att fira israa och sen blev det att vi åkte hem till hennes systers lägenhet där kvällen fortsatte, riktigt dampigt och riktigt kul hade jag!

men idag är det slut på det roliga utan idag ska jag plugga hela dagen, fast mot kvällen kommer det bli lite najsigare då ska jag träffa natta o lite tjejor för hon har fyllt år hon me ;d

men nu ska jag sätta igång o plugga, bilder från gårdagen kommer upp senare ;d



Kommentarer
anida

vafan e de för katastrof bild på mej då :(

2011-09-13 @ 00:52:59
URL: http://anidas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0