13 September (detta skulle publicerats igår, men det funkade inte då)

tänkte blogga igår men jag orkade inte :o jag va med Alice på dagen och på kvällen så jobbade jag  på mejjan och där va även Lisa o förgyllade min tid :D annars inget annat speciellt :) jo skola då förstårs men vem bryr sig om den :o

men idag gick jag till halv fyra och sen blev det teater, efter teatern direkt hem o sätta sej med plugget, stressar som fan, vill bara bli klar alltså! aja ska inte göra mer ikväll mer än o läsa lite i naturkunskaps boken, för det har jag prov på, på torsdag, ska plugga mer i morrn på det :)
aja nog om de,

 i morrn blire skola -> mejjan -> träna -> hem, duscha käka -> plugga me Emma -> sova så vi får se om ja hinner blogga haha
:D

(bilder från när jag träffade Alice i måndags, snodde dem från hennes blogg hähä)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0