15 Februari

igår var det alla hjärtans dag och då vare full rulle så hann inte med att blogga! haha jag gick i skolan till 4 och därefter blev det hem en snabbis där oscar väntade, för att vid fem ha teater, teatern höll på till typ åtta o då blev det att träffa oscar igen och käka och efter det bio, det var en riktigt bra film, mission impossible och kvällen kunde inte bli bättre!
idag har jag gått i skolan som vanligt till fyra, har även tagit sista vaccin sprutan, *AJ! haha nej men det är inte så farligt den här gången som tur är! efter skolan blev det hem en snabbis med emma, träffa även ella en tio min oxå hihi sen kom oscar och min dag har spenderats med honom och packning!
för klockan tre inatt bär det av mot norrköping för att sedan klockan sju i morgon bitti åka till Egypten!!!!!!!!!!!!
har lite resfeber men det ska nog bli hur kul som helst!! första gången jag åker utomlands och även första gången jag ska flyga, hihi kommer bli asa najs!
så min blogg kommer tyvärr inte uppdateras förns när jag kommer hem, hoppas ni alla har det bra här hemma i kylan medans jag ligger på stranden o solar ;D hähä




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0