26 Februari

hallå där! :D

kom hem från Egypten i torsdags kväll, kan säga det att det var hur härligt som helst i Egypten, underbart! värsta upplevelsen :d hoppas på att få åka iväg nån mer gång o de e snart hähä ;)

när ja kom hem blev det att packa ner grejer och åka till min käraste, oscar. var tvungen o träffa han direkt, eftersom han var så sjukt saknad!
dagen efter blev det att ha teater i stort sätt hela dagen och på kvällen taco hos min syster, riktigt mysigt! natten spenderades sen med oscar hähä.
igår hade jag teater nästan hela dagen oxå, sen blev det ljusparty hos syrran med god mat och lite shopping, längtar till grejorna kommer!

idag däremot har jag tagit ut min sovmorgon och kollat på film, bara tagit det chill! men snart ska ja käka lite mat och efter det blir det simhallen för lite jobb!

nästa vecka kommer innehålla mycke teater och plugg så vi får se hur det blir med allt bloggande, men det är ju sånt som märks! ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0