15 Januari

hej där, det av ett tag sen jag bloggade nu, men det har inte hänt så mycke mer än att skolan har börjat och jag har träffat lite kompisar och haft fullt upp som vanligt! ^^
idag börjar simskolan så har fixat klart alla papper och så nu, sitter hemma hos min syster Linn för sov där inatt, mycke roligt o spendera lite tid med henne! :) nu ska jag ta o lägga mig en stund på bäddsoffan och vila lite så hörs vi nästa gång jag tar tag i bloggandet! haha
igår träffade jag lite tjejer på fruktsallad och lite mys, tyvärr så blev det lite som hände på kvällen så jag orkade inte vara kvar så länge, utan jag och emma tog oss en promenad i det kalla och sen slutade kvällen hos min syster och det var skönt de! :)
bild från gymnasiefestens förfest, längtar tills de sker något liknande igen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0