21 Januari

kan ju börja me o säga att nu äre exakt en månad kvar tills jag fyller år! o då är ja i Egypten, värsta awesome! :D haha

idag har jag städat lite och förberett för maten som snart ska börja lagas, har även duschat o gjort mig lite iordning. Snart förhoppningsvis så kommer Oscar o ska hjälpa mig, för vid halv sex kommer Jesper och Emma.
vi fyra har månadsdag idag och har df tänkt att äta lite god mat tillsammans, riktigt mys om man frågar mig ;d

det är sjukt, det är två månader med Oscar idag, det känns som om vi har vatt tillsammas ännu längre!
han är bara för bra för o va sann egentligen o ja är överlycklig som har honom! så ikväll blire o spendera tid med den bästa av de bästa! älskar dej något otroligt Oscar!<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0