4 Januari

igår vare Tisdag och då blev det att sova ut riktigt länge haha sen käka o duscha, sen blev jag hämtad och körd till syrran där det var Tacokäk, rätt så direkt efter runt 7 kom mormor och morfar och hämtade upp mig, för skulle åka och kolla på nyårsrevyn. Det var roligt fast roligare förra året dock, men men :d sen efter det vid tio åkte jag hem och kollade på csi avsnitt resten av kvällen haha :d

idag däremot äre en hålligång dag, började dagen med ett tränings pass på actic tillsammas med Emma, mötte även lite tjejor där som tränade, blev lite snack o mycke träning, skönt :) nu har jag duschat och gjort mig iordning och ska snart dra mig till Emma och plugga på samhäll, eftersom jag har prov på de om en vecka, ska även bli lite filmtittande sen mot kvällen annars får vi se vad dagen har mer att bjuda på :d
vi hörs

Två bilder från nyår, inte världens bästa men de duger! :)

såhär hade jag mitt hår, tack vare becca. mycket nöjd var jag men man ser inte så mycke på bilden.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0