6 Januari

5 Januari
sov ut alldells för länge, sen blev det att chilla lite och glo film tillsammans med Oscar, käka även där innan jag drog till Becca och kom dit runt nio, där blev det att kolla film och ha lite roligt tjejsnack o även ett roligt tjejsnack-spel. vid ungefär 11-12 så drog jag och Emma hem för att käka lite och chilla, runt två tre blev det att man slocknade i sängen bredvid Emmsan.

6 Januari
idag vaknade jag vid 12 och då blev det att käka frukost för att sen dra och träna tillsammas med Emma. efter träningen som var skapligt skön idag så blev det duschen och lite andra småsaker, nu ska jag straxt käka plankstek som mamma min har gjort och sen fixa mig för att kanske träffa Oscar mot kvällen, om han nu lär vakna någon gång :) haha nu ska jag plugga lite så vi hörs kanske i morrn :d


bild från början av sommaren, när ja o Emma var på Öland :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0