10 Juli

igår vare måndag, då efter jobbet så träffa jag Ella, vi käkade på paus och hade det allmänt najs :d sen träffa vi oscar för o spela lite wii. Det blev även en tur hem till mig där vi käkade jordgubbar o glass :D gott som vanligt!
sen vare dags för Ella o dra sig o jag o oscar spelade lite mer wii o sen blev det att kolla csi o sova!
 
idag är jag aaaas trött! vill göra något men ja orkar inte!! efter jobbet har jag inte gjort så mycke, har käkat o chillat, kom nyss hem från en liten tur med övningskörning! alltid lika roligt :> snart ska ja göra mig iordning lite grann för att möta Ella o Petter, vi tänkte kolla på karorun eller vad det nu heter på Emmy o Natta som ska springa! efter det blir det nog hem o sova haha :d
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0