25 Mars

hej på er!
igår var det lördag och full rulle! min morgon började hos oscar med frukost och även en promenad till coop för att köpa lite fika. efter det blev det att gå till min mormor och morfar för smörgåstårta och firande för morfar!
riktigt mysigt och gott! sen blev det att skynda sig hem och fixa sig för att åka till Josefina där hon bjöd på mat och fruktsallad, även mycket snack o skratt från dem som va där!
vid tio ungefär åkte jag hem för att sova, var sjukt trött!
tack för dagen alla! riktigt härlig dag! vädret kan man ju inte klaga på heller, perfekt!

idag är det också fint väder, men det ska inte jag få ta del av, min morgon har bestått av frukost, städ och lite tv, även plugg! ska snart fixa mig något att äta för att sen åka till simhallen och jobba me de små barnen för att komma hem ikväll, när solen gått ner! :(
men vi hörs!

-snart kommer värmen hit, så man kan bada!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0