Rocka på!

igår var jag riktigt trött! var i Oskarshamn heeela dagen, o det var musik överallt! det var många duktiga och det var roligt, framförallt att få umgås med gänget som man åkte dit med!

idag är det fint väder ute, verkar vara varmt också! dock ska jag plugga bara.. funderar på o dra till mormor men vi får se hur det blir med det! har inte så stor ork idag, har tänkt på det att man försöker finnas alla till lags, men ändå gör man fel o allt slutar med en orolig känsla o ångest. vet inte varför det blir så men man får alltid känna det nån gång. aja nog om de, nu vet ni vad jag tänker på haha!

mammsen min är i Italien så är helt ensam  hemma just nu, vilket är lite segt eftersom man måste laga mat o allt själv! haha men men det kommer nog bli bra iallafall :)

- Ta mig tillbaka!






försöker lyssna på lite gammal pepp musik haha! lite kul faktiskt :D

Markoolio

Markoolio

Las Ketchup      

nån som har nått mer tipps? :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0