29 Oktober

nu har jag inte bloggat på några dagar igen! haha
 
torsdag: skola och musikal
fredag: sa hejdå till oscar som åkte till stockholm, chilligmysig kväll hos irini med övernattning!

lördag: film med irini o sen mysig filmkväll med Emma, hon sov även hos mig!
 
söndag: jobb och sen fick jag träffa min oscar igen! en överraskning väntade mig med chips dipp of film, o även en ny tröja! jätte mysig o fin som oscar köpt till mig när han va i stockholm, jätte gulligt! han e verkligen bäst:* hihi
 
Måndag: mysig morgon med oscar och sen musikal och efter det teorilektion på körskolan nu fixar jag lite inför imorgon för då är det spökrunda på mejeriet som jag ska va med i o skrämmas! kommer bli grymt kul :D:D sen väntar jag också på att oscar ska komma!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0