15 Mars

nu har jag inte bloggat på ett par dagar! har haft skola, jobbat, tränat, träffat vänner och pojkvän, en vanlig vecka! 
 
det enda annorlunda denna vecka är att jag är ett körkort rikare! vilket är jätte skönt :D skönt och ha det gjort och jag är stolt över mig själv som klarat det! 
 
just nu så sitter jag i min pappas källare och försöker plugga, inte så lätt när man inte orkar egentligen haha.. men jag måste! 
 
imorgon blir det att åka till Torrö och pimpla och lite sånt där ovanligt men roligt och även träffa farmor och farfar, ska bli skoj! :D ska försöka ta lite bilder och dela med mig här!
 
Fick mig en liten överraskining av pappa och Biggan när jag kom till Gamleby, de känner mig alltför väl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0