23 Februari

woups! nu blev det ett litet hopp imellan uppdateringarna! 
 
när det är skola har man verkligen fullt upp, det är alltid något som ska göras! 
 
förra lördagen när jag var och pimpla med pappa så hade jag det jätte bra! det var riktigt roligt och sen bjöds man på jätte god mat av farmor och farfar! en toppen helg var det!
 
denna vecka har det inte hänt något speciellt, har åkt bild helt själv för första gången, det var läskigt men det gick bra! 
 
igår hade jag en myskväll med Oscar och idag blir det att plugga på förmiddagen för att sen åka till mormor och morfar för att fira morfar! sen ikväll blir det middag med kristina för att sen dra ut och ha det lite kul på krogen!
 
självklart så glömde jag kamerans batteri hemma, så det fick bli mobilbilder
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0