25 Mars

Hej Hej! 
 
min helg blev toppenbra! på lördagen pluggade jag på förmiddagen så blev klar med allt plugg, sen blev det att fira min morfar där bjöds man på jätte god smörgåstårta och tårta! sen på kvällen åt jag mat med kristina och sen kom Elin så blev det lite förfest hemma hos mig innan vi drog hem. Söndagen blev det jobb som gick riktigt bra! kvällen spenderades med Oscar, så veckan kunde inte sluta bättre!
 
idag har jag varit hos mormor och morfar tillsammans med Oscar, där bjöds vi på våfflor! sen fyller morfar år idag också, Grattis till honom!<3
Efter det så blev det att g hem o bara ta det lungt! nu ska vi snart mysa ner oss med film och chips & dipp!
 

                 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0