en prao vecka har nu gått ;o

det är sjuuuukt, en vecka med prao har gått , jag tycker inte det känns som det, tycker det har gått väldigt  fort, men men. vi kom till cafét och sen fick vi gå till hemköp och köpa svamp, ett kg champinjoner, haha väldigt gott! sen gjorde jag soppa på det, nästan helt själv, fast med hjälp då, men ändå!? jag och Emma lyckades ta sönder vattenkranen känner mig väldigt duktig, ja stog och diskade och plötsligt sköts den dära kranen ut som ett skott in i väggen och vatten bara spruta, haha blev as rädd! men det glömdes snabbt, sen har vi gjort det vanliga, diskat bakat o städat lite, fikat har vi också gjort en hel del, massvis med fika, allt vi bakar får vi smaka, idag har ja ätit typ 4-5 kakor!? aja efter praon drog jag o Emma o mötte Ella för att köpa lite grejer till kvällen, för vi skulle nämligen fira Becca som fyllde år igår, Grattis igen babe! kvällen blev väldigt lyckad med skratt och snack, även lite idol! hoppas alla haft en bra Fredag för det har i alla fall jag haft!
  • (jag tänkte att ni får bilderna från praodagen nu och sen bilderna från ikväll får ni i morgon, för jag är as trött och vill sova!)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0