18 Januari

Äntligen hemma! dagen har varit lång, haha började med skola som gick seeeeeeeeeeeeegt som faeeen, men efter skolan drog jag ner till Mejeriet där jag snacka med jakob och erik en stund, sen kom julia och då käka vi i "cafét" där sen efter mycket snack blev det dags för teater där vi byggde upp vår scen och sen snacka om olika saker, känner att den här föreställningen kommer bli bra ^^ haha men aja skit i det nu, sen kom jag hem för inte sålänge sen och nu ska jag straxt äta och sen ska jag skriva Engelskauppgiften om ett speciellt minne, så det är väl så min kväll kommer se ut, men aja vi hörs nog lite senare ;d


 i will wait for the one.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0