30 Augusti

igår var det onsdag! då träffade jag Emmsan :D vi chillade lite o åt mat o annat gott efter det blev det ett träningspass o efter det åkte jag hem till mig o hon till sig, väldigt chill dag ändå!
När jag kom hem så blev det att packa ihopp o duscha o lite sådant, för sen åkte jag till Oscar :) väl där så blev det att sova nästan direkt, så trött va jag! 
 
idag så har jag varit i skolan o när jag kom hem gjorde jag mig något att äta :) har även hunnit med lite plugg så nu ska jag göra mig iordning för att dra till musikalen efter det ska Lisa klippa mig o sen blir det mer plugg! 
hinner ja lägga upp bilderna så ska jag göra det, men det tror jag nog att ja gör! :D 
 
vi hörs!  
 
HAHAH hejdöh fjortistiden! :D


Kommentarer
Anonym

HAHAHAHAHAHHA amen vafan :D

Svar: hahhhahhaha ja eller hur :D
Lisa

2012-08-31 @ 14:22:04
URL: http://ellinorlinneakarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0