28 Februari

igår vare måndag och då gick jag till skolan till tre för att sen åka hem o börja plugga, käkade även mat med syrran vilket var riktigt gött!! sen mot kvällen kom Oscar till mig o då blev det mest mys men även lite damp o sen en tidig kväll för sömn, alltid skönt o sova!

idag däremot står med grejer på shemat, fick sluta vid kvart i två idag ist för vid fyra vilket är riktigt skönt! har käkat här hemma nu och gjort två matte tal (lisa är duktig!!) haha o snart ska jag dra mig ner till stan för teater, senare mot kvällen när ja väl kommit hem igen så blir det ännu mer plugg, har ju föreställningar oså denna vecka så ska va ledig från skolan i tre dagar nu, skööönt ;D men vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0