11 Maj

hallå där! sitter just nu hos Oscar med lite tjekompisar också, Irini, Ella, o Johanna, de e lite dricka o musik, nyss käkat också, alltid gött me mat! :D
haft nationella i spanska idag, vilket inte gick sådär jätte bra haha, men jag försökte iallafall!!
sen blev det hem käka o sova lite haha för att sen fixa sig o dra till mormor o morfar för lite mat o grillat o lite sånt, alltid lika gott och alltid lika trevligt!
ikväll ska man till Alex som fyller år och fira honom, just nu har jag något som irriterar mig mycket, men som jag hoppas slippa ikväll sen så att jag kan ha kul o bli mega pepp! :D
i morrn blire att åka till Oskarshamn med Mejeriet och UKM gruppen o jobba lite där med sånt! så får se om jag bloggar något imorrn! men vi hörs :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0