10 September

måndagen har nu passerat! än fartfylld måndag haha
efter skolan så åkte jag till körskolan och skrev in mig, bokade även en körlektion! ska bli kul o komma igång på riktigt nu! eftersom målet är min 18-års dag!
efter de hem till mormor o morfar, där bjöds jag på väldigt god mat o sen plugga ja lite där, sen åkte jag hem o plugga lite mer. efter de gick ja o Emmy ut på en pw o sprang även en bit, allt som allt, nästan en mil! (nöjd)
 
nu mot kvällen har ja duschat o ätit, även pluggat mer o städat! nu ska ja plugga lite till eftersom ja har test på de imorrn, får se hur det går!!... sen blir det att läsa o sen sova. csi är nu slut för min del o ska börja på the big bang theori (stv?) haha det är så grymt kul! 
 
natti! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0