1 November

haha jag märkte att jag blogga igår, men inte vad min onsdag skulle bestå av! 
igår så chillade jag på dagen men sen vid två-tre träffade jag Elin, Johanna och Irini då drog det igång redan vid tre att laga trerätters middag! så dök det upp 6 tjejor till och kvällen blev väldigt najs! god mat och trevligt sällskap :D länge sen man träffade hela gänget och det var behövligt! min kväll slutade sen hos irini där nu denna dag spenderats fram till nu! 
 
igår sa jag tänk att det bara är onsdag och det är mycket kvar på lovet, och idag känner jag nej det är torsdag lovet är snart slut :( haha så känner jag idag!
 
min kväll kommer bestå av film och pizza med de bästa tjejorna i klassen! sen efter de får vi se vad som händer!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0