31 Oktober

Höstlovet rullar på och änsålänge är det bara onsdag! så mycket som jag hunnit med så är det konstigt att det inte gått fortare! lov behövs vid den här tiden det märks verkligen!
 
igår vaknade jag med oscar med vi hann bara se något avsnitt av new girl och sen käka frukost så var det dags för mig att dra till mejeriet, där blev det att fixa inför spökrundan som skulle hållas på kvällen, vilken jobb rasmus lagt ner på det! sjukt häftigt och kvällen blev helt otroligt bra! bättre än väntat, sen fanns det ju folk till allt som bara ska förstöra o rasera stället. vi höll på i tre timmar och sen va man rätt så slut kan jag lova! tänk dig att vara i ett rum i tre timmar tillsammans med hög skrämmande musik och skrik överallt, haha.
kvällen slutade trött med två panodiler och the big bang theory tillsammans med min kära säng!4
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0