1 Mars

äntligen fredag kan jag ju börja med att säga!!
denna vecka har gått sjukt snabbt och min fredag började med en filosofi diskussion som gick helt okej! 
ska göra något mer arbete kring det tror jag, om jag hinner!
 
idag efter skolan gick jag och Kristina och fixa några ärenden på våra banker för att sen gå och käka pizza! efterlängtad pizza som vi bestämade att vi skulle käka redan på onsdagen! 
sen blev det hem till kristina och plugga, är äntligen klar med arbetet!
 
vi tog en liten paus och åkte till willys för o handla lite gottigt som vi nu sitter och käkar på, choklas, chips och dipp! jag självscanna för första gången idag! haha höjdardag iidag verkligen! :D 
 
det blir o sova hos Kristina ikväll så hon inte blir ensam i sin lägenhet! myys :D
 
                          
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0