17 December

tänkte bara säga att jag har kommit igång med bloggandet igen, tog en bloggpaus för att det var så himla mycket att göra så att ja inte hann med allt sen var ju min data trasig också, men nu funkar allt som det ska och jag är tillbaka på banan igen!

idag blir det att ha innebandy match med utklädnad, jag kommer spela med Emma Emmy och Malin vilket är ett grymt gäng :D visst ingen av oss kan spela innebandy men vi ska nog komma bra till ändå (a)

sen mot kvällen blir det att jobba på Mejeriet, det är även dansuppvisning coh dance to the video där så får se om ja får smita för att kolla på det. men nu måste jag till bussen vi hörs :D


en bild på boysen från Lucian, fler bilder kommer imorgon ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0