18 December

heeeeeeeeeej ;d igår va det rätt chill på Mejeriet faktiskt, visst det var inte så mycket drag, men det var ändå kul och prata med allt folk och så. Jag och Malin åkte bil hem cid kvart över tolv med Liiis och hennes pappa, skönt o slippa gå! ;d sen när vi kom hem somnade jag o Malin direkt och vi vaknade vid tolv i morse, sov alltså nästan 12 timmar inatt :O snart ska jag göra mig iordning för att åka till Gamleby, har jag tur så ska min syster skjutsa mig så slipper jag bussen.. och när jag kommer hem ska jag lägga in bilder från Lucian i simhallen, Lucian i skolan, Innebandyn och från kvällen igår, så senare kommer det komma in mycket med bilder! :D just nu sitter jag på mammas dator så det blir inga speciella bilder nu, men ska gör mig iordning nu, seya :D



hittade några väldigt fina bilder när tiderna var underbara i skolan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0