24 December 2010

Förstår att det inte är så många som sitter vid datorn idag, varför är just för att det är jul! jag själv har knappt suttit vid datorn idag för jag har haft fullt upp, på morgonen blev det att stressa upp öppna lite julklappar och sen göra sig iordning, för vid två var det julmat hos mormor. Där var även alla mina kusiner och allt från mammas sida, trevligt och träffa dom, maten var också god men sen närmade sig klockan fem och då åkte vi hem igen (jag, mina systrar och mamma) väl hemma blev det att packa ihop och sen vid halv sju åkte jag och mina systrar till Gamleby för att fira jul med pappa, väl där drack vi glögg och myste framför brasan, senare blev det att öppna julklappar, vilket alltid är lika kuuul! fick två toffefi askar, en dumle ask, en skrivare, skrivpapper till skrivaren, ljuslykta, muffins formar, pepparkaks formar, pengar och bio kort. tror inte jag glömde något nu. sen blev det att äta lite varma mackor, mums på det! Efter så provade jag skrivaren och det var rätt häftigt faktiskt :D först blev bilden gul, sen röd och sen kom färgen sen var det klart. ahaha ja är lätt imponerad eller vad man nu säger haha! 

aja nu ska jag lägga in bilder sen kanske spela lite sims 3 (a) vi får väl se.
I morgon blir det att åka till Farmor och Farfar och äta och träffa kusinerna på pappas sida, så i morgon kanske det inte blir något bloggande, men vi får väl se :D









Lite gott och blandat med bilderna (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0