Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek började när jag var sex år och höll i sig till o från ända upp   till sexan i stort sätt. allt började när jag var sex år då och sen på lågstadiet i kanske tvåan var jag ihop med tre samtidigt fast det var ändå han som var den första kärleken, vi var inte blyga utan vi var väldigt ofta. det längsta förhållande jag har haft höll i 2 och ett halvt år, det var då på lågstaidet, visst ni tänker säkert, men då var det inget seriöst, men för mig var det faktiskt det, och jag kan säga att jag var ihop med andra under tiden också men man hade alltid honom där lixom. Finns inte så mycket och säga egentligen om det för det var sålänge sen så man kommer bara ihåg dom där jätte speciella minnena som jag inte delar med mig här tyvärr ;) jag hade samma känsla som jag hade med honom med en till under lågstadiet till och från, det var typ två killar som betydde mest för mig om man säger så, sen samma känsla har jag inte känt på hur många år som helst förns för några veckor sen, men han visade sig vara en helt annnan person, en idiot rättare sagt så det sket sig och nu är det singelivet som gäller tills någon kommer fram :D hehe
                                                             




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0