DUM DRÖM :(

Godmorgon :D eller ska man säga godeftermiddag ;o haha nej Godmorgon låter bättre! men strunt i det. Har ni någon gång dröm något som ni verkligen vill komma ihåg men ni kommer inte ihåg det alls, så är det för mig för inatt drömde jag en huuuuuuuuuuuur bra dröm som helst men jag kommer bara ihåg vem som var med och något om att ja väntade på personen länge, men när personen kom så kommer jag inte ihåg mer ;o OOHHHH va jag stör mig :D haha aja nog om det nu..
snart ska jag börja göra mig iordning för att käka mat sen åka till Västervik där jag ska träffa Emma och sen mot kvällen blir det att gå på bio med jesper och jocke oxå (:, Narnia tror jag vi skulle se :D ,men ska göra mig iordning nu så hörs vi :D


miss you! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0