avlutning med ungdomsgruppen på Mejeriet med ett fint avslut med strömavbrott (Y)

när jag kom till Mejeriet fick jag reda på att vi skulle käka pizza, och jag hade precis ätit pizza hemma en kvart innan :o haha aja lite mer pizza gick ner och även chips och dipp och läsk (Y) till det såg vi en film Inception heter den, den var as bra och precis när det är som mest spännade så blev det strömavbrott.. så vi fick gå hem och nu håller jag på att ladda ner den för att fortsätta kolla :D kvällen var mycket mysig tycker jag och det var synd att det blev strömavbrott.. men aja! sen när jag kom hem slog jag in julklappar för vi ska tydligen fira jul i morgon med "mammafamiljen" vilket jag inte visste så det blir julklappar i morgon oxå :D:D:D:D:D men nu ska jag städa iordning på rummet för det ser ut som ett bombnedslag precis inträffat och det tål jag bara inte så vi hörs senare :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0