22 December

SISTA DAGEN I SKOLAN IDAG WIHUUU nu har jag två-tre veckors jullov, vet inte riktigt säkert. jag och Emma kom till skolan vid kvart i nio och där blev det bowling (vår klass vann!!!) sen fick vi våra betyg och jag är väl inte jätte nöjd tyvärr.. sen dorg jag o Emma hem och jag somnade rätt fort medans Emma satt vid datan, och sen somnade även hon en stund. När vi vaknde så blev det att åka till Karlsson, ÖB och Lager 157, där köpte jag tre par leggins för 100kr, ett riktigt fynd tycker jag! haha sen kom vi hem och då satte jag mig vid datan och började lägga in bilder och här sitter jag än, fast nu väntar jag på att Mamma ska komma med pizzan och sen blir det att dra ner till stan med Liiiiiiis och byta två julklappar om det går vill säga.. sen blir det avslutning på Mejeriet för ungdomsgruppen. senare ikväll kommer jag börja med skrivandet om mig själv :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0