25 December

vid halv tio åkte vi till Farmor och Farfar imorse, ja sov i stort sätt hela vägen utom när vi nästan var framme för då hade snön blåst över halva vägen så vi fick slira rakt igenom med bilen igenom den stora snödrivan. Hela bilen blev täck av snö och vi såg ingenting, det hände flera gånger senare längre fram på vägen. lite kul vare faktiskt! haha när vi kom fram fikade vi sen spelade jag sofie och mina två kusiner ett spel som var assvårt, jag förlorade ju såklart (Y) sen blev det att äta SUPER GOD MAT haha as mätt blev jag och senare ut i snön o springa, blev nerputtad och mulad hela tiden av mina kusiner så det var inte så kul, när ja kom in tog jag en macka sen var det dags att åka tillbaka till Gamleby igen, nu sitter jag här hemma i mitt rum med ljus och funderar på vad jag ska hitta på, ska nog göra min en macka av något slag :D aja vi märker! (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0